Provokatív témához provokatív reklámkampány dukál. Lars von Triernél provokatívabb filmrendező pedig nem sok létezik. 14 új karakterposzter érkezett a dán botrányfilmes A nimfomániás című, legújabb filmjéhez.
Trier legkésőbb a kegyetlen, vérben és őrületben megmerítkező Antikrisztus bemutatója óta szabályos sokkterápiát alkalmaz a filmvilágra. A brutális és enigmatikus pszicho-horror után a Melankólia világvége-látomása érzelmileg még mindig felért egy gyomrossal, még ha némileg konszolidáltabb is volt, a film Cannes-i bemutatóján azonban a rendező Hitlernek igazat adó kijelentésével kivívta maga ellen a szervezők haragját, kitiltatva magát a fesztiválról.
Aztán jöttek a hírek, hogy következő filmterve egy nimfomániás nő szexuális hányattatásait fogja feldolgozni. Az első pletykák arról szóltak, hogy valódi szexet láthatunk majd a színészek részéről. Ezt persze később megcáfolták. Aztán jöttek a konkrét anyagok: kaptunk pár jelenetképet, majd egy nagy stábfotót, amin a leragasztott szájú rendező is helyet kapott. Emellett Trier a szokásos előzetes helyett havonta közzétesz egy-egy jelenetrészletet filmje fejezeteiből. A nimfomániás első posztere egy félreérthetetlen, ötletes minimalista dizájnt kapott. Az is kiderült, hogy sajnos túl sok az anyag, és Trier két részben fogja bemutatni a botránygyanús, öt órás alkotást. Cannes mindennek ellenére hajlandó kibékülni a rendezővel, bár az még nem eldöntött, hogy cenzúrázatlanul vetítheti-e le a filmet a rangos filmfesztiválon. A hazai bemutató jelenleg 2014. január 16-ra van datálva.
A legújabb marketinganyagokon pedig mindenki megmutatja, hogy mit tud. A totális extázistól a fájdalmon keresztül és a közönyön át a dühig van itt minden. A világ alapvetően prűd berendezkedéséből kiindulva ha ezek a poszterek egyszer nyomtatásba kerülnek, kapós árucikkek lesznek. Mert valójában, valahol belül, mélyen, mindenki sokkolni és sokkolódni szeretne. És ezt Lars von Trier nagyon jól tudja.