super_bowl_babiesLegalábbis a Collider szerint. Az oldal összeszedte az idei év eddigi legötletesebb, legviccesebb, legigényesebb reklámjait, melyek közül párban még nagy sztárok is felbukkanak.

Már csak néhány nap és itt a sportszeretők egyik legfontosabb évi eseménye: február 7-én jön a Super Bowl 50. Annak pedig, aki sosem nézi, vagy nem is érdekli egyáltalán: itt az év egyik tagadhatatlanul legnagyobb eseménye, amelyen megannyi különleges és kifejezetten erre az eseményre időzített reklámot láthatunk. Egyelőre csak a felhozatal egy része érhető el, de hétfőn már a levetített összes reklám beszédtémája lehet az internet népének.

Hirdetés

Kisgyerekek, kiskutyák, híres színészek és sok-sok enni és innivaló, ezekre számítanak a bennfentesek. Az alábbi példák kapcsán pedig bebizonyosodni látszik a feltételezés.

Íme néhány Super Bowl reklám, amelyek eddig a legjobbak a Collider szerint:

1) Az NFL reklámjában Seal egyik legnagyobb slágerét, a Kiss From a Rose című számot írták át kicsit és adták különböző korosztályú “Super Bowl Babies” szájába. A klip aranyosan egy csapat gyerekkel indít, majd váltakozva mutatja a kisebbek-nagyobbak előadását, miközben többször maga a szerző, Seal is feltűnik San Francisco ikonikus hídjával a háttérben.

2) Az Apartments.com Jeff Goldblummal erősített be, aki egy zongora mellett zenélve és énekelve szépen lassan felemelkedik egy éppen újonnan átadott hatalmas épület emeleteit végigmustrálva. A könnyed reklám végül egy kórust és meglepetés hírességeket is bevet, no meg egy zongorán csücsülő sirályt.

3) Az Audi idén kicsit meglovagolja a sci-fik egyre növekvő térnyerését a mozikban is, és egy kissé túlzott, de el kell ismerni, hatásos párhuzammal hozza össze legújabb autóját és az űrutazást. Audit vezetni olyan, mint eljutni a Holdra. Legalább is a reklámban eleinte szomorkodó öreg bácsinak egy-kettőre visszahozza emlékeit, amikor kilőtték őt a hatalmas világűrbe.

4) A Bud Light néven futó amerikai sörmárka is a filmiparból ötletelt, hiszen az Amy Schumer és Seth Rogen főszereplésével készült egy perces reklám gyakorlatilag a Függetlenség napja lelkesítő beszédének sörös átirata. Amerikát összeköti a Bud Light, hiszen minden rendes amerikai szereti a sört. Nesze neked Amerika!

5) Újabb sci-fire épülő reklámmal jelentkezik az Avocados From Mexico is, amelyből kiderül, mennyire egyszerű agyunk van, földi halandóknak, hogy a több órás repülést az ufók kínzásnak tartják, na meg az, hogy minden különbségünk ellenére ők is odavannak az avokádóért. Elég random reklám, de számunkra kedves lehet, hiszen egy Rubik-kockával indít.

6) A Budweiser idén egy fontos üzenettel ültette kamerák, és egy nagy adag sültkrumpli-hamburger elé Helen Mirrent, aki elragadóan, de nagyon keményen szól be mindenkinek, aki iszik, majd autóba ül. Egyszerű reklám, mégis megmarad az emberben.

7) Újabb felemelő és lelkesítő szöveggel reklámozza magát a Death Wish Coffee Company, ezúttal egy viharban hánykolódó vikinghajó kapitányával a fókuszban. A technikailag kiemelkedő megvalósítás azonban szó szerint lefolyik egy reggeli kávéját szürcsölgető férfi torkán, így kissé megtörve a kezdeti hangulatot.

8) Pár napja már a hazai oldalakon is keringő legédesebb reklámnak beharangozott Heinz alkotás számomra egy kissé ambivalens. Igen, cuki hot dognak öltözött tacskók szaladnak a zöld réten, miközben Mariah Carey I Can’t Live Without You című romantikus száma megy. Csakhogy végül Heinz produktumokba öltözött emberkhez érnek be. Azaz, ha szigorúan vesszük az étel eljutott ahhoz, amivel meg kell enned. Be kell vallani, csöppet groteszk.

9) A Hyundai Ryanville nevet kapó reklámja Ryan Reynolds ellenállhatatlan sármját felhasználva hívja fel a figyelmet arra, hogy az autóik akkor is résen vannak, amikor azok vezetői éppen nem. Lehetsz akár egy Ryan Reynolds-zal teletömött városnegyedben is, ahogy a szereplő két hölgy is van, és agyon pirulhatod magadat a kutyasétáltató, a bicikliző, a rendőr vagy a rendőr által félreállított színész miatt: a kocsid helyetted is nézi az utat és észleli a veszélyt.

10) A Kia idén Christopher Walken élettanácsával tukmál rá egy vadiúj autót egy bézs férfira. Az ötletes bézs-zokni vs. színes, pöttyös zokni összehasonlítás egyenesen viccessé válik a gyönyörű öltönyben ülő elegáns és tekintélykeltő színésszel, aki kezével zokniszájat formálva beszélget a letaglózott férfival. Merész párhuzam egy zokni és egy autó között, de ebben az esetben működik.

11) Olykor azonban tutira mennek a cégek és egyszerre két sztárral is beerősítenek: a Snickers már jól ismert szlogenjét ezúttal új köntösbe öltöztette. Willem Dafoe éppen Marilyn Monroe leghíresebb metro-huzat által felfújt szoknyás jelenetét forgatja újra, de sehogyan sem képes beleélni magát a magassarkú-kisruha kombóba. Ilyenkor jön egy Snickers, az eredmény pedig bámulatos: hirtelen maga a színésznő áll előttünk.

12) A Kung Fu Panda gyakorlatilag mindenki ismeri. Vicces, ötletes, aranyos. Nem csoda hát, hogy a WIX.com is hasznot húz belőle, no meg abból, ahogy önreflexív módon viccet csinál már meglévő reklámokból is.

13) A lista utolsó darabja egy LG reklám, amely megannyi sci-fi alapötletére épülve Liam Neesont és fiatalkori önmagát állítja egymással szembe egy bárban, hogy előbbi misztikus módon figyelmeztesse utóbbit a jövő megvédéséről. Letisztult képek, igényes színek és csöppnyi akció.

, ,

Van véleményed? Oszd meg velünk!

Powered by Facebook Comments