A nagyszerű Isten városa Oscar-jelölt operatőrének (César Charlone) vezényletével, Pedro Aguilera útmutatása mellett készült el a Netflix első, brazil gyártású sorozata: a 3% egy disztópia, amelyben a felső tízezerbe jutás a cél. Tovább

Amikor mindenki bánatára 2006-ban, a hatodik évad végén elhagyta a sorozatot, a Szívek szállodája (Gilmore Girls) szülőanyja (Amy Sherman-Palladino) tett egy nyilatkozatot arról, hogy a tervei szerint hogyan ért volna véget a Gilmore lányok története. Az írónő nélkül készült hetedik évad azóta is sok vita tárgyát képezi, és tényleg, az utolsó szezonra bőven jutott olyasmi (leginkább Lorelai házassága), ami már-már összeegyeztethetetlen volt Sherman-Palladino világával. De a mindennél fájóbb pont az volt, hogy soha nem tudhattuk meg a rég tervbe vett utolsó négy szót, ami pontot tett volna a Gilmore saga végére… Tovább

Özönvíz előtt

Amikor szenet, olajat, gázt meg fát égetünk, hogy meleget csináljunk, vagy áramot, vagy eljussunk A-ból B-be, szén-dioxid kerül a levegőbe. Ez üvegházhatást okoz. Ami felmelegedést okoz. Ami katasztrófákat okoz. Ezt minden kisiskolás tudja. Évtizedek óta ezzel van tele minden. De valahogy mégsem változik semmi. Ezért volt szükség arra, hogy Leonardo DiCaprio, miközben az Oscart-hozó A visszatérőt forgatta, készítsen egy kiváló, „művészi dokumentumfilmet” is a témáról. Ez lett az Özönvíz előtt.

Tovább

Lehet úgy újat mondani valamiről, ha minden nap arról van szó, és a várt eredményt kapjuk? Az Aranyélet 2. évadát az elsőnél is jobban vártuk, és az első 3 epizód után be kell vallani, hogy tartják a szintet. Dyga Zsombor és Mátyássy Áron érezhetően lubickol a feladatban, a színészek pedig hozzák az eddigieket. A legnagyobb nyertes talán a bátran társadalmi témákat felvállaló felforgatókönyv. Lenne miről beszélni, magyarul.

Tovább