Hírek

Aaron Sorkin folytatná A közösségi hálót

Aaron Sorkin, A közösségi háló című film forgatókönyvírója úgy gondolja, hogy lenne értelme folytatni a témát – olvastuk a CinemaBlend oldalán. 

Aaron Sorkin azt nyilatkozta, hogy közel egy évtized telt el A közösségi háló című film elkészülte óta, és hogy pont ideje lenne egy folytatásnak, amely mélyebben beleásná magát Zuckerberg cégének tevékenységébe.

“A közösségi hálózatok ellentmondásosságáról s az aktív társadalmi létet meghatározó voltáról éppen ezért nagyon is fontos mozgóképeket készíteni, függetlenül a dokumentumfilmes vagy fikciós irányzathoz való tartozástól. Kérdés azonban, hogy a társadalmi kérdésekre mindig is érzékenyen reagáló Hollywoodnak miért kifejezetten a Facebook alapításával kell foglalkoznia, miért nem a virtuális közösségek pozitív illetve negatív oldalainak tisztázásával?” – tette fel a kérdést Kiss Tamás 2010-ben, ahogy feltehetné még egyszer a film folytatása kapcsán.

A közösségi háló annak idején Brad Mezrich The Accidental Billionaires című könyvének adaptációjából készült,

aki elég sokat kutakodott Facebook-témában. Az, hogy végül is befejezte a könyvét, abban már Aaron Sorkin keze is benne volt.Ebből is látszik, hogy Aaron Sorkin képben van a Facebook korai történetét illetően, de vajon mennyire naprakész, miért gondolja, hogy sokkal többet tudna elmondani annál, mint amit eddig az első film forgatókönyvébe beleírt? Márpedig téma bőven akad, a Facebook jelentősége nem csökken, és a kérdéses ügyek száma is csak növekedett.

Keller Mirella

Keller Mirella

Keller Mirella az ELTE Filmelmélet és filmtörténet, illetve Magyar nyelv és irodalom szakán végzett. Jelenleg a Nyelvtudományi Doktori Iskola hallgatója. 2008 óta publikál filmes cikkeket. A Filmtekercs.hu ötfős szerkesztőcsapatának tagja, a Nagyítás rovat felelőse. kellermirella@filmtekercs.hu

FM ‘tekercs Podcast

Hirdetés

Hirdetés

Weboldalunkon sütiket használunk.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk..