Hírek

A premier tili-toli folytatódik: a Wonder Woman 1984 később érkezik

A Warner Bros. látta, hogy az amerikaiak még nem akarnak moziba járni és döntést hozott: a Wonder Woman 1984 októberről költözik egy remélhetőleg végleges dátumra.

A koronavírus idejében megszokhattuk, hogy semelyik premierdátum nem biztos, amíg a vetítőgépek el nem indulnak az aktuális film képkockáit közvetítve. A 2020-as filmkínálat jó része a következő évre csúszott, és azok a filmek, amik széles érdeklődésre tartottak számot, az év utolsó felébe kapaszkodnak kétségbeesetten. Most beállt a Dűne, a Free Guy és a West Side Story mögé a Wonder Woman 1984 is.

A DC képregényadaptációt eredetileg 2019. novemberében mutatták volna be, aztán a stúdiónál úgy gondolták a nyári szezonban jobban teljesítene. Valószínűleg ezt a döntést azóta már megbánták: a vírus kapcsán már júniusról augusztusra, majd az őszi évszakra tolódott a dátum. Nálunk október 1-én került volna a hazai mozikba, most azonban

az amerikai premier december 25. lett.

A Tenet bemutatója csak nemzetközi szinten aratott sikert: az Egyesült Államokban elmaradtak a bevételi számok a vártaktól. Emiatt érthető, hogy a nagyköltségvetésű produkciók kapcsán félnek a stúdiók a lehetséges veszteségektől. Így egyelőre a kivárás a stratégia: a legközelebb 100 millió feletti produkció egy másik női főszereplővel rendelkező szuperhősfilm, a Fekete Özvegy lehet a következő áldozat.

Szécsényi Dániel

Szécsényi Dániel

Szécsényi Dániel a Magazin és Kritika rovat szerkesztője. Kedvencei az életszagú, morális kérdéseket feszegető filmek, a kamaradarabok és az igényes blockbusterek.

Podcast

Hirdetés

Hirdetés

VlogTekercs

A szuperhősök már ezerszer megmentették a világot a moziban. Mi a helyzet a tévével?

A VLOGtekercs ebben a hónapban a képregényadaptációk közül azokkal foglalkozik, amik nem a mozit célozzák. A tévében és a streaming-szolgáltatókon sorra érkeznek azok a képregényfeldolgozások amik valamilyen módon különlegesek, ráadásul nem csak saját kategóriájukban. A szuperhősök már meghódították a teljes popkultúrát, beleértve a kiképernyőt is, most megmutatjuk, hogyan!

Műsorvezető: Németh Míra

Szöveg: Vida László

Vágó: Nagy Tibor

Főcím: Gyenes Dániel

Projektvezető: Nagy Tibor

Producer: Molnár Kata Orsolya