Újabb áremelésre számíthatnak a Netflix előfizetői, ez alkalommal várhatóan a reklámmentes szórakozásért cserébe fog az eddigieknél kicsit mélyebbre nyúlni a felhasználói zsebébe a népszerű streamingszolgáltató.
A múlt héten, öt hónap után született megállapodás a sztrájkoló forgatókönyvírókkal, így valószínű, hogy a színészek kapcsán a következő hetekben számíthatunk hasonló hírekre. Ehhez igazította az újabb díjemelését a Netflix, ami ezúttal a reklámmentes előfizetések árának növekedését jelenti. Újabb – ez némileg túlzó kijelentés, hisz az utolsó tényleges áremelés 2022. januárjában történt. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy
a pár hónapja bevezetett jelszókorlátozás augusztusig 2.6 millió új feliratkozót hozott a Netflixnek.
Ráadásul az új szabályozás bevezetésekor Spencer Newman, a Netflix pénzügyi igazgatója személyesen tett ígéretet annak kapcsán, hogy az elkövetkezendő egy évben nem várható az előfizetői díjak további növekedése. A pontos számokat még nem ismerni,
egyelőre annyi biztos, hogy először az Egyesül Államokban, illetve Kandában várható az új árak bevezetése,
ezt követően kerül majd sor a globális átalakításra is.
Nem ez az egyetlen változás, ami a streamingpiacot rövidtávon érinteni fogja. A jelszókorlátozás módszerét november 1-jétől a Disney+ is bevezeti Kanadában, miután előzőleg rengeteg műsorát törölte is a Disney+, az ESPN+ és a Hulu felületéről. E mellett több streamingszolgáltató is inkább a sportközvetítés felé fordul, a Discovery-hez tartozó Max az élő közvetítéseket, a Peacock és a Paramount+ pedig az élő fociközvetítést vette célba.