A Smile meghódította a jegyirodákat, annak ellenére, hogy kis költségvetésű horror.
A Paramount új horrorfilmje, a Smile termelte a legnagyobb bevételt az amerikai mozipiacon – írja a The Hollywood Reporter. Az elsőfilmes rendező Parker Finn meglehetősen jól fogadott horrorja 22 millió dollárt hozott el háromezer-hatszáz moziból, ami azért is különleges eredmény, mert az eredetileg csak streaming platformra szánt film költségvetése (marketing nélkül) mindössze 17 millió dollár volt, azaz a stúdió jókora haszonra számíthat.
A filmet megtekintők 70%-a a 18-34 éves korosztályból került ki. A jelentős nézettség alighanem a kreatív és aggresszív marketingkampánynak köszönhető: a Paramount marketing osztályának vezetője, Marc Weinstock híres a hatékonyságáról (még a 20th Century Foxnál ő vezette a Deadpool kampányát is), és ezúttal is elérte a film számára a virális hírhedtséget azzal, hogy számos major league baseballmeccsre horrorba illően vigyorgó nézőket helyezett el.
Olivia Wilde Nincs baj, drágám című filmje második helyezett lett 7,3 millió dolláros hétvégéjével, ami nagy zuhanás a kezdeti bevételekhez képest; a tíznapos hazai összbevétel így 33 millió dollár körül alakul. A harmadik helyezett a The Woman King: 7 millió dollárt gyűjtött, így elérve a 47 milliós hazai és 50 milliós globális bevételt.
A hétvége nagy vesztese a Bros című film, amit az első olyan meleg romantikus komédiaként hirdettek, amit nagy hollywoodi stúdió készített el (a Universal sok dicséretet is kapott bátorságáért). A filmet imádta a kritika torontói bemutatkozása után, 95%-on áll a Rotten Tomatoes-on, és a közönség is odavan érte (Cinemascore: A), mégis alig látogatták: a 22 milliós költségvetésű film mindössze 4,8 milliót hozott a hétvégén.
Csaknem ennyit ért el a tizenkét éves Avatar is: az újra bemutatott film 4,7 millió dollárt hozott (globálisan pedig tíz napja alatt már csaknem 60 milliót).