Hírek

Christopher Nolan következő filmje Indiában foroghat

Christopher Nolan

Nolan még maga sem tudja következő filmjének témáját, de nagyon szeretne Indiába menni vele.

Miután Christopher Nolan Mumbai-ban forgatta Tenet című filmjének egy részét, úgy beleszeretett az országba, hogy mindenképp vissza akar térni, bármi is legyen a következő filmjének témája – írja az IndieWire.

Hogy mi lesz az a következő film, azt sajnos még nem tudni. Nolan nem kertel, szó szerint azt nyilatkozta: „I don’t know what I’m doing next”, azaz „Nem tudom, mi lesz a következő [filmem]”.

Nolan általában három év szünetet hagy a filmjei között, tehát a következő alkotást valószínűleg csak jövőre kezdi el egyáltalán. „Sosem tervezek ennyire előre” – mondta Nolan, „de nagyszerű élményeket szereztem Indiában, határozottan vissza akarok menni és ott akarok dolgozni indiai színészekkel.

Tenet India egyik legnépszerűbb színésznőjét, Dimple Kapadiát is szerepeltette; elképzelhető tehát, hogy még több Nolan-filmben is láthatjuk.

Nolan még azt is hozzátette, hogy a Tenet számára legkedvesebb képei közül sok éppen Mumbai-ból származik. „Ebben a városban csakugyan érezhető a film iránti szeretet” – mondta (megjegyzendő, hogy egy indiai lapnak). Korábban már elmondta, hogy rajong az indiai filmekért és Satyajit Ray Pather Panchali című alkotását az egész filmtörténet egyik legjobb művének tartja.

Havasmezői Gergely

Havasmezői Gergely

Havasmezői Gergely a Filmtekercs egyik alapítója. Történészként és újságíróként végzett, kommunikációs doktoriján dolgozik. Specializációja a film- és mozitechnika, a sci-fi és a társadalmi problémákkal foglalkozó filmek.

Filmtekercs Filmklub s03

Filmtekercs Filmklub

Hirdetés

Hirdetés

VlogTekercs

A melodráma igenis több a túlcsorduló érzelmektől. Viszont ehhez vajon az kell, hogy a szerelem beteljesületlen maradjon?

A VLOGtekercs ehavi adásában Spike Jonze A nő és Marc Webb 500 nap nyár című filmjei kerülnek terítékre. Bemutatjuk, hogy a melodráma (minden felszínes vélemény ellenére) nem feltétlenül süpped középszerűségbe. A két film összehasonlításával kiütköznek a műfajban rejlő lehetőségek, valamint az is, hogy azon túl miben újítanak az alkotók.

Műsorvezetők: Énekes Gábor
Szöveg: Énekes Gábor
Vágó: Nagy Tibor
Főcím: Gyenes Dániel
Projektvezető: Nagy Tibor
Producer: Molnár Kata Orsolya