Hírek

Két befejezése is lesz egy horrorfilmnek

Az előrejelzések szerint az Unfriended: Dark Web című pixelborzongás két teljesen különböző befejezéssel kerül mozikba – a nézők nem sejtik majd, épp melyiket látják.

Az Unfriended: Dark Web című found footage horrorfilmet egy hét múlva mutatják be az Egyesült Államokban. A filmben a 2014-es első részhez hasonlóan teljes egészében monitorokon és telefonképernyőkön bontakozik ki a cselekmény, melyet a hírek szerint érdemes lesz kétszer vagy szerencsétlen esetben még többször végigülni. Egy mozigépész ugyanis különös instrukciót kapott a forgalmazótól a filmmel kapcsolatban, melyet meg is osztott Twitterén. A képen kapásból szemet szúr a piros nagybetűkkel szedett felirat, ami magyarul valahogy úgy hangzik: KÉRJÜK, ÜGYELJEN ARRA, HOGY A FILMNEK KÉT KÜLÖNBÖZŐ BEFEJEZÉSE VAN.

A forgalmazó egyelőre nem kommentálta a hírt, de a felirat szerint a filmnek nem egy, hanem két különböző befejezése is lesz, a nézőnek pedig fogalma sem lesz arról, hogy melyik verzióra váltott jegyet. A film idén debütált a South by Southwest fesztiválon, ám ekkor még szó sem volt az alternatív befejezésről. Az alacsony költségvetésű horrorfilmekre szakosodott Blumhouse stúdió (Tűnj el!, Felelsz vagy mersz) azóta egészíthette ki a filmet az új befejezéssel, vagy eredetileg is a mozipremierre volt időzítve a váratlan csavar.

Arról egyelőre nincs hír, miben különbözik a két befejezés, vagy hogy esetleg mégis tudni fogja-e a közönség, melyik verzióra ült be.

Az Unfriended: Dark Webet július 20-án mutatják be az Egyesült Államokban, a film hazai forgalmazásáról egyelőre nincs hír.

Papp Atilla

Papp Atilla

Papp Atilla a Budapesti Corvinus Egyetem kommunikáció és médiatudomány szakán végzett, 2018 óta tagja a Filmtekercsnek. Akut celluloidfüggő, a százmilliós blockbustertől a filléres kísérleti filmig minden érdekli.

FM ‘tekercs Podcast

Hirdetés

Hirdetés

Weboldalunkon sütiket használunk.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk..