Egy kis segítség: a kisképernyős alkotás mostanra az HBO második legnézettebb darabja lett a Trónok harca után.
Noha kicsit korai 2022 első felében kikiáltani a közösségi média sorozatos nyertesét, az biztos, hogy az HBO Emmy-díjas tinidrámája, az
Eufória egyelőre az évtized legjobban futó alkotása a Twitteren.
Sam Levinson finoman szólva is komor és nehéz, ugyanakkor látványos és különleges vizuális világgal operáló sorozata a drogfüggő Rue és barátai körül forog. A főszereplőt alakító Zendaya Emmy-történelmet írt, amikor 24 évesen elhozta a legjobb női főszereplőnek járó díjat dráma kategóriában két évvel ezelőtt.
A sorozat hatalmas népszerűségének pedig egyértelműen ő az egyik fő oka. Azonban a drámai fordulatokkal teletűzdelt új évad szintén minden héten szolgáltatott bőven anyagot arra, hogy felrobbanjon a Twitter. És miért minden héten? Mert az HBO az Eufóriánál is meghagyta a heti megjelenést, azaz a nagyobb streaming oldalakkal ellentétben nem egyszerre tette elérhetővé a sorozatot.
A 2. évad sokkoló befejezése pedig csak hab volt a tortán. A Twitter szerint nagyjából 30 millió tweet született a műről csak idén januártól kezdődően, amikor az új etap debütált. A 2019-ben megjelent első évadhoz képest ez egy 51%-os emelkedést jelent.
A közösségi média trendjei azonban a tényleges nézőszámmal is kapcsolatban állnak.
Az Eufória mostanra az HBO második legnézettebb sorozata lett a Trónok harca után.
Nem csoda hát, hogy érkezik majd a folytatás. Február elején jelentették ugyanis be, hogy az HBO berendelte a sorozat 3. évadát.