Marc Webb, az 500 nap nyár és A csodálatos Pókember-filmek rendezője készíti a Disney-nek a legújabb, bombabiztos jövedelemcunamit, amit ezúttal Hófehérke és a hét törpe néven futtatnak.
Egyre kevésbé nehéz cinikusan hozzáállni a Disney élőszereplős adaptációihoz, melyeket már több mint 10 éve gyárt futószalagon a stúdió. Kész csoda, hogy az olyan mozifilmek után, mint Az oroszlánkirály, az Aladdin, A dzsungel könyve, a Mulan, A szépség és a szörnyeteg, az Alice Csodaországban, a Hamupipőke, valamint a hamarosan érkező A kis hableány és Pinokkió után most jutottak csak el az 1937-es Hófehérkéhez.
A stúdió első nagyjátékfilmjének élőszereplős feldolgozására feltehetően azért kellett ennyit várni, mert amikor a 2010-es évek elején beindulni látszott a biznisz, pont két rivális Hófehérke-film vetekedett egymással. Tarsem Singh játékos meséje, a Tükröm, tükröm, és Rupert Sanders dark fantasy-je, a Hófehér és a vadász egyaránt 2012-ben debütált. A lassan eltelt tíz év pedig elegendő időnek bizonyul ahhoz, hogy a nézők újra kíváncsiak legyenek az almába harapó fiatalra.
A bájos szépség szerepére egy új hollywoodi arcot találtak Rachel Zegler személyében,
aki legközelebb a West Side Story Steven Spielberg által rendezett adaptációjában játszik főszerepet. A legnagyobb showman és a Kaliforniai álom zenéit is szerző Benj Pasek és Justin Paul páros pedig arról gondoskodik majd, hogy a Grimmek meséjét vadonatúj dalok közt élhesse át a nagyközönség.
A Hófehérke és a hét törpe várható bemutatója 2022-re esik.