Hírek

Neill Blomkamp megint robottal játszik – de nem akármilyennel!

Neill Blomkamp miután le kellett mondania az Aliennel kapcsolatos terveiről, rövidfilmcsokrot forgatott saját stúdiójában, hogy aztán most egy szenzációs hírrel robbanjon be ismét a nagyjátékfilmek világába: ő rendezi a Robotzsaru-franchise legújabb darabját, a RoboCop Returns című filmet.

A zseniális Dictrict 9, a korrekt Elysium és a botrányos Chappie után Blomkamp kikerült az első vonalból, hogy most egy óriásit szakítson. A produkcióhoz az eredeti Robotzsaru írói, Ed Neumeier és Michael Miner és a Terminátort jegyző Justin Rhodes is elszegődött, hogy Neumeier és Miner még az eredeti filmhez írt folytatását fejlesszék tovább.

„Az eredeti film óriási hatással volt rám kölyökként – mondta Blomkamp a Deadline-nak. – „Imádtam akkor is, és azóta is klasszikus maradt, aminek komoly mondanivalója van a felszín alatt. Remélem, közel tudunk hozzá férkőzni mi is a folytatással. Ez a célom. Amihez kapcsolódtam gyerekként, az idővel csak fejlődött bennem. Kezdetben a fogyasztói társadalom, az anyagiasság és a reageni Amerika kritikája jött át, de ahogy egyre idősebb lettem, az identitás és annak keresése lett a fő téma, amivel azonosulni tudtam.

Ígéretes gondolatok, melyekből remélhetően egy a legutóbbi Robotzsaru rebootnál erősebb anyag születik.

Molnár Kata Orsolya

Molnár Kata Orsolya

Molnár Kata Orsolya a Filmtekercs.hu egyik alapítója, 2020 augusztusáig főszerkesztője. Jelenleg a Filmtekercs Vizuális Kultúráért Egyesület alelnökeként a Filmtekercs offline rendezvényeiért és partnerkapcsolataiért felel. Geográfusként és filmtörténetre specializálódott bölcsészként végzett, PR-, branding- és marketingtanácsadóként dolgozik. Specializációja a képregényfilm, a sci-fi és a távol-keleti filmek.

Podcast

Hirdetés

Hirdetés

VlogTekercs

A melodráma igenis több a túlcsorduló érzelmektől. Viszont ehhez vajon az kell, hogy a szerelem beteljesületlen maradjon?

A VLOGtekercs ehavi adásában Spike Jonze A nő és Marc Webb 500 nap nyár című filmjei kerülnek terítékre. Bemutatjuk, hogy a melodráma (minden felszínes vélemény ellenére) nem feltétlenül süpped középszerűségbe. A két film összehasonlításával kiütköznek a műfajban rejlő lehetőségek, valamint az is, hogy azon túl miben újítanak az alkotók.

Műsorvezetők: Énekes Gábor
Szöveg: Énekes Gábor
Vágó: Nagy Tibor
Főcím: Gyenes Dániel
Projektvezető: Nagy Tibor
Producer: Molnár Kata Orsolya