Hírek

Simon Pegg: nem biztos, hogy lesz több Star Trek mozifilm

A Star Trek nem termel elég pénzt a stúdiónak – mondta Simon Pegg.

A Star Trek jól szerepel a kis képernyőn: fut a Star Trek: Discovery és a Star Trek: Picard is. A franchise tehát nagyon is életben van – de mi a helyzet a mozifilmekkel? Utoljára 2016-ban jelent meg Star Trek film (Star Trek: Mindenen túl), és azóta sem tudni konkrét híreket egy folytatásról (habár iparági pletykák léteznek).

A Montgomery Scottot („Scotty”) alakító Simon Pegg most egy interjúban elmondta: szerinte a franchise nem termel elég pénzt a Paramount stúdiónak – írja az IndieWire.

A Star Trek filmek nem termelnek olyan pénzt, mint például a Marvel” – mondta. – „Talán 500 millió dollárt hoznak be, legfeljebb, és 200 millióba kerül legyártani őket azon a színvonalon, amire a franchise beállt. Márpedig ennek a háromszorosát kellene megtermelniük ahhoz, hogy nyereségesek legyenek.

Star Trek: Mindenen túl

 

A színész, aki egyébként a Mindenen túl egyik forgatókönyv-írója is volt, a stúdiót hibáztatja a helyzetért. Nem reklámozták úgy a filmet, ahogy tehették volna, például nem helyezték előtérbe az akkor épp 50 éves évfordulót – mondta Pegg.

Mindenen túl folytatása egyelőre a levegőben lóg. A legizgalmasabb elképzelés egy R-besorolású (azaz 18+) film Quentin Tarantino rendezésében (azóta Tarantino közölte, hogy lemondott a tervről), de léteznek reálisabb hírfoszlányok is: állítólag a Fargo showrunnere, Noah Hawley rendezheti a következő filmet egy teljesen új színészgárdával, miután befejezte a sorozat most gyártott évadát.

Havasmezői Gergely

Havasmezői Gergely

Havasmezői Gergely a Filmtekercs egyik alapítója. Történészként és újságíróként végzett, kommunikációs doktoriján dolgozik. Specializációja a film- és mozitechnika, a sci-fi és a társadalmi problémákkal foglalkozó filmek. A Tárca rovatot vezeti. havasmezoi@filmtekercs.hu

FM ‘tekercs Podcast

Hirdetés

Hirdetés

Weboldalunkon sütiket használunk.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk..