Hírek

Super Bowl 2014: Dinoszauruszon lovagló transzformerek – A filmelőzetesek

Super Bowl 2014

Super Bowl 2014Az év első felének legnagyobb mozis durranásai hagyományosan bemutatkoznak Super Bowl szüneteiben, és bár ezért a forgalmazók általában dollármilliókat (idén állítólag 4 millát egy reklámért) csengetnek ki, összességében természetesen még így is megéri. Idén ráadásul már a második negyedben lefutott a meccs, igazi izgalom tényleg csak a szünetekben volt.

Draft Day: Talán jobban kéne értenünk az amerikai focit övező mániát, mindenesetre elsőre nem tűnik annyira felvillanyozónak, mint ahogy ez az előzetes beállítja. Vagy pedig ez lesz Kevin Costner nagy visszatérése?

„We can always talk football”

Műkincsvadászok: Egy jó hangulatú második világháborús film hangulata sugárzik a George Clooney rendezte moziból. Meg persze a sztárok tucatjai – annyi van közöttük, hogy az Oscar-díjas Jean Dujardint már nincs is idő megemlíteni.

„It was a slow day”

Muppets Most Wanted: Ahogy nem értem az amerikai foci mániát, ugyanúgy nem tudok azonosulni a Muppetst övező határtalan lelkesedéssel. Bár sok a vicces színész az új részben, a trailer hangsúlya a bábokon van, úgyhogy őket a tengerentúlon biztosan imádják.

„You’ve got the wrong frog!”

Transformers – Age of Extinction: robot-dinoszauruszon ülő transzformerek! Robot-dinoszauruszon ülő transzformerek! Mondom ROBOT-DINOSZAURUSZON ÜLŐ TRANSZFORMEREK!!!

„Everybody stick behind me”

Need for Speed: Nem ígér zsákbamacskát a világ egyik leghíresebb autós játékának mozgóképes adaptációja: konkrétan csak eszméletlen jó verdák vannak benne, amiket rendőrök, gyilkosok és helikopterek üldöznek.

„Got anything faster?”

Noé: ebben a filmben az a jó, hogy minden világvége-frázist, -effektet és -hanghatást el lehet puffogtatni hozzá, elvégre tényleg a bibliai világvégéről van szó. Kár, hogy így viszont tizenkettőegytucatnak látszik Darren Aronofsky új filmje.

„The storm cannot be stoped.” vagy „Save the innocent” vagy „This is the end of everything”, stb.

Pompeii: a másik történelmi mozi még csak nem is szédít minket történettel, itt csak rombolás lesz. Víz helyett tűz esik az égből, a tét viszont nem az emberiség fennmaradása, hanem néhány gladiátor szabadsága. Tizenkettőegytucat.

„Let the games begin!”

Robotzsaru: meglepődnék, ha sokakat meggyőzött volna a Robotzsaru-remake előzetese. Dióhéjban megvolt a történet, de az akciójelenetek egészen hagyományosak – ennél jobbakat láthatunk még akkor is, ha csak a Super Bowl-trailereket nézzük meg.

„You’re coming with me”

3 Days to Kill: stílusosan egy amerikai foci-labdarúgás közti vitával kezdődik Kevin Costner akciójának előzetese, sajnos azonban ezt leszámítva minden szempontból átlagosnak tűnik a film.

„I don’t like soccer”

A csodálatos Pókember 2.: Bármennyire is próbálkoznak, engem valahogy nem tudnak meggyőzni az Andrew Garfieldos-féle Pókemberrel. Ebben az előzetesben is minden van, de valahogy mégse az igazi. Ti megnéznétek ez alapján?

„This is bigger than you, Peter”

Avatar

Tóth Nándor Tamás

Tóth Nándor Tamás külpolitikai és kulturális újságíró volt. A kettő metszetéből alakult ki filmes specializációja: a politikai témájú és a társadalmi változásokat feldolgozó filmek, valamint a Mediterrán-térség, Németország és Latin-Amerika filmművészete. A Filmtekercs Egyesület pénzügyi vezetője. tothnandor@filmtekercs.hu

Add Comment

Click here to post a comment

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Filmtekercs Filmklub s03

Filmtekercs Filmklub

Hirdetés

Hirdetés

VlogTekercs

A melodráma igenis több a túlcsorduló érzelmektől. Viszont ehhez vajon az kell, hogy a szerelem beteljesületlen maradjon?

A VLOGtekercs ehavi adásában Spike Jonze A nő és Marc Webb 500 nap nyár című filmjei kerülnek terítékre. Bemutatjuk, hogy a melodráma (minden felszínes vélemény ellenére) nem feltétlenül süpped középszerűségbe. A két film összehasonlításával kiütköznek a műfajban rejlő lehetőségek, valamint az is, hogy azon túl miben újítanak az alkotók.

Műsorvezetők: Énekes Gábor
Szöveg: Énekes Gábor
Vágó: Nagy Tibor
Főcím: Gyenes Dániel
Projektvezető: Nagy Tibor
Producer: Molnár Kata Orsolya