Hírek

Tarantino Cannes-ban tervezi bemutatni a Volt egyszer egy Hollywoodot

Még nem rántották le a leplet az idei cannes-i filmfesztivál programjáról, de ha sikerül Tarantinónak befejezni májusig új filmje utómunkáit, könnyen lehet, hogy megvan a legnagyobb cím a programban. Sőt, hát hogyne lenne meg?

A 2019-es cannes-i filmfesztivál szeretné visszacsábítani a francia Riviérára Quentin Tarantinót. A legendás rendező korábban Arany Pálmát nyert a Ponyvaregénnyel, de a Becstelen brigantykat is a versenyprogram keretében mutatta meg a világnak Cannes-ban, ahol Christoph Waltz elnyerte a legjobb színésznek járó szobrot. Most kilencedik nagyjátékfilmje, a Volt egyszer egy Hollywood is a Croisette-en mutatkozhat be, ha sikerül addig befejezni a film vágását.

A fesztivál igazgatója, Thierry Frémaux úgy nyilatkozott az IndieWire-nek, hogy még semmi sem biztos, csak az, hogy Tarantino visszatér. „Keményen dolgozik, hogy befejezze a film végleges vágását, hogy készen álljon Cannes-ra!” – mondta Frémaux.

Brad Pitt és Leonardo DiCaprio a Volt egyszer egy Hollywood (2019) című filmben

A Volt egyszer egy Hollywood egy filmsztárról és annak a kaszkadőrjéről fog szólni a Charles Manson gyilkosságok idején. Az igazi hollywoodi történethez tegnap érkezett az első mozgóképes ízelítő, az elmúlt évek legerősebb filmes gárdájában olyan neveket találunk, mint Brad Pitt, Leonardo DiCaprio és Margot Robbie, valamint Al Pacino, Dakota Fanning, Kurt Russell, Timothy Olyphant, Tim Roth, Damien Lewis, Bruce Dern, Luke Perry és Michael Madsen.

A Volt egyszer egy Hollywood augusztus 8-án kerül a hazai mozikba. Csak győzzük kivárni!

Papp Atilla

Papp Atilla

Papp Atilla a Budapesti Corvinus Egyetem kommunikáció és médiatudomány szakán végzett, 2018 óta tagja a Filmtekercsnek. Akut celluloidfüggő, a százmilliós blockbustertől a filléres kísérleti filmig minden érdekli.

FM ‘tekercs Podcast

Hirdetés

Hirdetés

Weboldalunkon sütiket használunk.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk..