Hírek

Tarantino a csúcson hagyja abba?

Lehet, hogy a Volt egyszer egy… Hollywood lesz Tarantino legsikeresebb filmje? És talán az utolsó is?

A Variety cikke szerint az Egyesült Államokban július 26-án debütáló új Tarantino mozi, a Volt egyszer egy… Hollywood jó úton jár afelé, hogy egy 30 milliós első hétvégével indítsa mozis pályafutását, ám olyan elemzők is vannak,

akik szerint a Brad Pitt és Leonardo Di Caprio páros főszereplésével készült alkotás kezdő bevétele akár az 50 millió dollárt is elérheti.

Ha ez utóbbi sikerülne, az Tarantino karrierjének legjobb első hétvégéjét jelentené, megdöntve az eddigi csúcstartó, a Django elszabadul 38 millió dolláros nyitányát – amely film egyébként összbevételét tekintve is a rendező legnagyobb sikere. Mondjuk ez az 50 millió elvárható is lenne egy sztárokkal megpakolt, marketingköltség nélkül is 90 milliós költségvetéssel készült filmtől.

Fotó: Andrew Cooper

Ám akármennyire is szorítunk, a már bő két évtizede zseninek kikiáltott rendezőnek, az éremnek van egy másik oldala. Ahogy az a CQ Magazin interjújából kiderül, Tarantino tényleg komolyan gondolja azt, hogy tíz film után visszavonul a mozi világából. Sőt, a rendező még azt sem tartja kizártnak, hogy ha [a Volt egyszer egy… Hollywood] igazán jó fogadtatásban részesül, akkor tízig sem megy el.

Reméljük, ez nem következik be, és legalább a belengetett Star Trek mozi elkészül majd a direktor kezei között – vagy esetleg a Django-Zorro crossover? Egyébként Tarantino azt is elmondta, hogy a kreatív munkát nem hagyná abba, írhatna könyvet vagy színdarabot, csak a filmektől akar eltávolodni.

A Volt egyszer egy… Hollywood idehaza augusztus 15-től látható majd.

Németh Barna

Németh Barna

Németh Barnabás a Szegedi Tudományegyetemen végzett magyar szakon, jelenleg egy könyvkiadónál dolgozik. Szabadidejében filmekkel és sorozatokkal foglalkozik, azon belül is elsősorban fesztiválokkal és a függetlenekkel.

FM ‘tekercs Podcast

 

Hirdetés

Hirdetés

Weboldalunkon sütiket használunk.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk..