Hírek

Wonder Woman, a Box Office királynője

Hosszú évek óta az első női szuperhősről szóló film a Wonder Woman. A közönség ezt a várakozást egy remek első hétvégés bevétellel hálálta meg.

100,5 millió dollár értékben vásároltak jegyet az amerikaiak a hétvégén a DC új filmjére. Globálisan ez az összeg 223 millióra emelkedik. Kínában ezek a számok jóval többet jelentenek, ugyanis ott minden idők negyedik legjobb hétvégéjét hozta a Warner filmjei közül.

Rekordot is döntött a film, ugyanis Patty Jenkins mostantól a legjobb első hétvégés bevételt hozó női rendező. Ezzel megelőzte Sam Taylor-Johnsont, aki A szürke ötven árnyalatával érdemelte ki a címet – ott 85,1 milliót hozott a film.

A Box Office Mojo adatai szerint a hétvége a nagy visszesésekről is szólt.

A Karib-tenger kalózai új része 65.7%-kal kevesebb embert érdekelt, mint korábban. Emellett egyre csökken az érdeklődés a májusi blockbusterek (Alien: Covenant, A galaxis őrzői vol. 2., Arthur király) iránt – itt 50%-ot meghaladó számokról beszélhetünk.

A Wonder Woman mellett az új belépő a szintén szuperhősös animációs film, a Captain Underpants nyitott a második helyen, ám sikerről egyelőre még nem beszélhetünk az esetében. A magyar premierjéről pedig egyelőre nincs információnk.

Avatar

Szécsényi Dániel

Szécsényi Dániel a Magazin és Moziban rovat szerkesztője. Kedvencei az életszagú, morális kérdéseket feszegető filmek, a kamaradarabok és az igényes blockbusterek.

Podcast

Hirdetés

Hirdetés

VlogTekercs

A sorozatok lényege, hogy nincs meghatározott végük… Ezzel vitatkoznánk!

A 2010-es évektől folyamatosan nő a televíziós és streaming sorozatok száma, köztük pedig az előre meghatározott véggel rendelkező egyévados szériák, vagyis a minisorozatok is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak. Nem tudod mi a különbség antológia-, mini- és limitált széria között? Akkor ez a te videód!

A VLOGtekercs stábja ebben a hónapban a minisorozatok formai jegyeit és történelmét járja körbe. Számos ismert és kevésbé ismert sorozatpéldával azokra a kérdésekre kerestük a választ, hogy miért éri meg a nézőnek minisorozatot nézni és milyen előnyei származhatnak az alkotónak a minisorozat formátumból.

Műsorvezetők: Németh Míra, Énekes Gábor

Vágó: Énekes Gábor

Főcím: Gyenes Dániel

Projektvezető: Nagy Tibor

Producer: Molnár Kata Orsolya