Az év Imádnivaló Szuperhősmarketing díját kapja: Hello Kitty / Wonder Woman Japánból.
A DC Comics új szuperhős-filmjének marketingje egy egészen más, de aligha gyengébb szuperhőstől kap segítséget: a japán piac meghódításában ezentúl Hello Kitty segíti Wonder Womant – írja a Variety.
Ez az első alkalom, hogy a Hello Kitty márka partnerségre lép egy külföldi filmmel, bár hazai produkcióknál (A kör) már besegített. A Hello Kitty tulajdonosvállalata, a Sanrio új küllemet is tervezett a cicának: piros-kék-arany jelmezt, térdig érő csizmákat, tiarát, kiegészítőnek pedig Az Igazság Lasszóját.
Japánban a kawaii, azaz kb. „cukiság” sokkal jelentősebb esztétikai fogalom, mint a nyugati kultúrákban általában. Míg Hello Kitty itthon főleg gyerekek és szándékosan a kawaii-re játszó fiatal felnőttek körében népszerű, Japánban komoly rajongóbázisa van. Cukisága és ártatlansága Wonder Woman szándékosan jószívű karakterét is pozicionálhatja a japán piacon.
És természetesen puszta marketingereje sem lebecsülendő. A Wonder Woman filmet Japánban csak augusztus 25-től játsszák, de mindenki, aki elővételben jegyet vásárol, a Wonder Woman × Hello Kitty figura kulcstartóját (vagy az első, 1941-es Wonder Woman képregény limitált kiadású reprintjét) kapja ajándékba.
Patty Jenkins, a Wonder Woman rendezője Hello Kitty fannak tartja magát, és teljes szívvel a partnerség mellé állt – írja a Warner Bros. Japan nyomán a Variety.