Nincs kategorizálva

A 4 legjobb édesség és nassolnivaló filmek mellé (x)

Forrás: https://szederka.hu/

Vannak olyan édességek, amelyeket büntetlenül fogyaszthatunk, csak a mértékre kell odafigyelni. Nem mindegy, hogy a kedvenc filmünk mellé egy egész tábla csokit, egy adag popcornt, aszalt gyümölcsöket és magvakat eszünk, esetleg egy humusz tálat rengeteg zöldséggel. 

Bár sokszor azt halljuk, hogy amit este 6 óra után fogyasztunk el, az már kétszeresen rakódik le ránk, pedig ez önmagában nem igaz, ha a kalóriadeficitre odafigyelünk. Ebben a cikkben olyan édességeket mutatunk meg, amelyeket bármikor nyugodtan választhatsz.

Miről nem kell lemondani?

A Szederka Gasztroshop édesség, snack gyűjteményében bőven akad egészséges nassolnivaló, ami film mellett is megállja a helyét. Nem mindenki akar répát rágcsálni, de valljuk be, egy egész doboz bonbon sem a legjobb választás, legalább annak, aki vigyázni szeretne az alakjára. Sokan az esti műszak miatt csak késő este tudnak vacsorázni, és mégsem lettek tőle 150 kilók. Az tehát, hogy este hat után ne együnk semmit, tévhit.

A cirkadián ritmusunk úgy van kódolva, hogy a vacsorára általában jóval 6 óra után kerül sor, nem beszélve arról, hogy aki sokáig szeretne élni, az nem fekszik le üres hassal. Nyugodtan ki lehet jelenteni tehát, hogy a késői órákban elfogyasztott nasik nem rakódnak le rajtunk sokszorosan. Oda kell persze figyelni, hogy mit eszünk ilyenkor, hiszen a különböző tápanyagok másként hatnak ránk, nehezebben tudunk aludni, ha túlesszük magunkat.

  1. Humusz és nyers zöldségek

Abban biztosak lehetünk, hogy nem jó taktika, ha felbontunk egy zacskó chipset, amit aztán egyedül fogyasztunk el. A humusz tál remek megoldás, ami nemcsak finom, de egészséges is. Ennek alapja a csicseriborsó, ami tele van fehérjével, ezáltal teltségérzetet ad, esélyünk sem lesz korgó gyomorral nyugovóra térni. A legjobb mártogatósként használni nyers zöldségekhez, esetleg teljes kiőrlésű kekszhez, tortillához.

  1. Zabpehely és aszalványok

A zabpelyhet a legtöbbet zabkásákhoz fogyasztják, általában reggelire. Pedig a zab egy olyan összetett szénhidrát, ami egész nap jó választást jelenthet. Lassan bomlik le, szabályozza a vércukorszintet, ez a fajta szénhidrát tehát olyan anyagokat szabadíthat fel az agyban, ami hozzájárul a pihentető alváshoz. Ha ezt aszalványokkal, gyümölcsökkel, magvakkal egészítjük ki, akkor még többet segítünk magunkon.

  1. Popcorn

Itt természetesen nem a vajas és olajos változatra gondolunk, hanem a hagyományos pattogatott kukoricára. Ha serpenyőben pattogtatjuk ki a szemeket, mindenféle zsiradék nélkül, kevés só hozzáadásával, akkor egy adagban alig 100 kalória van.

  1. Görög joghurt és aszalt gyümölcs

A light görög joghurt nemcsak isteni, hanem magas fehérjetartalma hozzájárulhat a nyugodt alváshoz. A joghurtban található kalcium támogatja az agyi működést, de mindenképpen cukor hozzáadása nélkül fogyasszuk, esetleg egy kis aszalvány vagy kevés egészséges mag hozzáadásával.

Szponzorált cikk

Támogatott tartalom

Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
Mutasd az összes megjegyzést!
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com